[Librezale] [FirefoxOS] Zuzenketak

Asier Sarasua Garmendia asier.sarasua a bildua gmail.com
Ost, Uzt 23, 23:20:50, CEST 2014

az., 2014.eko uztren 23a 23:15(e)an, Ibai Oihanguren Sala(e)k idatzi zuen:

> Niri "Hobetu Firefox OS" azaltzen zait. Agian arazoren bat dago
> eguneratzerakoan.
> Ingelesezko kateren bat ikusi dut, baina ez dakit egia esan zer esan
> nahiko duen. Agian itzulita daude, baina argitaratu gabe?

Ez, kate horiek Pootlen bilatu eta ez ditut aurkitu. Adibidez
"Performance and usage data" atala dago orain "Hobetu
{{brandShortName}}" horren azpian, eta uste dut lehen "Performance data"
zela.

Nire sakelakoak dio 2.1.0.0-prerelease duela instalatuta, baina hori
lehen ere bazioen.

Asier.