[Librezale] [FirefoxOS] Zuzenketak

Asier Sarasua Garmendia asier.sarasua a bildua gmail.com
Ost, Uzt 23, 23:11:36, CEST 2014

az., 2014.eko uztren 23a 22:58(e)an, Julen Ruiz Aizpuru(e)k idatzi zuen:
> Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
> (2014(e)ko uztailak 23 22:38):
> Telefonoa ez daukat eskura, ezin dut egiaztatu.

Bai, horrela da.

Bestalde, ingelesezko kate berriak agertzen hasi dira eguneraketa
berriekin, eta kate horiek ez daude Pootlen. Dagoeneko Firefox OS 2.1
bertsioa garatzen hasi direla esan nahi du horrek?

Akats bat ere badago (ez itzulpenarena): "Hobetu {{brandShortName}}" dio
atal batek, ez da aldagaia behar bezala ordeztu.

Asier.