[Librezale] [Firefox OS] auto-zuzenketa eta auto-gomendioak

Igor Leturia ileturia a bildua gmail.com
Ast, Uzt 10, 22:40:02, CEST 2014

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
uztailak 7 10:28):

> Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
> ekainak 3 09:59):
> ekainak 3 09:25):
> (2014(e)ko ekainak 3 08:34):
> maiatzak 21 12:50):
> eta
> Nobedaderik Igor? Badakit ekainean oso lanpetuta ibili zarela eta
> litekeena da orain merezitako oporrak gozatzen egotea ;) Baina galdetu
> beharra daukat kontua ahaztu aurretik.
> Julen.

Bai, orain oporretan nago, bueltan izan beharko du...

    Igor Leturia