[Librezale] [Firefox OS] auto-zuzenketa eta auto-gomendioak

Al, Uzt 7, 10:28:06, CEST 2014

Julen Ruiz Aizpuru<julenx at gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko ekainak 3 09:59):
> Igor Leturia<ileturia at gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
> ekainak 3 09:25):

> Zuzenean galde dezakezu; inork ez luke arazorik izan behar honekin,
> denon onerako da!

Nobedaderik Igor? Badakit ekainean oso lanpetuta ibili zarela eta
litekeena da orain merezitako oporrak gozatzen egotea ;) Baina galdetu
beharra daukat kontua ahaztu aurretik.