[Librezale] Izorratu dut Mozillaren Keon-a

As, Uzt 8, 10:10:56, CEST 2014

Julen Ruiz Aizpuru<julenx at gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko ekainak 24 09:50):
> Asier Sarasua Garmendia<asier.sarasua at gmail.com> igorleak hau idatzi

> Gomendio konkreturik ez. Presazkoa dela ulertu dizut, baina
> behin-behineko zerbait lortu eta itxaroteko prest bazaude, Flame
> gailua eska diezaiokegu Mozillakoei.

Badakit gaia ebatzita dagoela baina komentatzearren: aurreko astean
Flame gailu bat izan nuen eskuen artean eta ziurta dezaket benetan
aldaketa handia dakarrela kalitatearen eta eginbideen aldetik aurreko
Keon gailuarekin alderatuta.