[Librezale] [FirefoxOS] Instalatu eguneraketa orain?

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Ost, Uzt 9, 23:29:34, CEST 2014

14-07-09 09:51:17 CESTn, Ixiar Iza Agirrek idatzia:

>     Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com
>     <mailto:ibai a bildua oihanguren.com>> igorleak hau idatzi zuen
>     (2014(e)ko uztailak 3 23:19):
>     > Gabon,
>     >
>     > aurrekoan, Keon-ean eguneraketa bat instalatzerakoan, galdera
>     honekin egin
>     > nuen topo:
>     >
>     > "Instalatu eguneraketa orain?"
>     >
>     > Erantzun posibleak "Geroago" eta "Instalatu" (edo "Orain
>     instalatu", ez nago
> [...]

Gabon Ixiar,

Pozgarria da zerrendan jende berria ikustea (batez ere nire alde egiten
badu... jejeje).
Ongi etorri!