[Librezale] Xnoise aplikazioaren garapena bertan behera

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Ast, Uzt 3, 23:25:46, CEST 2014

Aupa,

aurreko astean Xnoise musika-erreproduzitzailearen garatzaileak idatzi
zidan, garapena bertan behera uztea erabaki zuela jakinarazteko, ez
zuenez proiektuan parte hartzeko prest zegoen inor aurkitzen.

Aplikazioaren itzulpena nik mantentzen nuen. Ez dakidana da orain wikiko
orrian zerbait egin beharra dagoen. Horrelako beste kasurik gertatu da?

Ibai.