[Librezale] Hizkuntza gutxituen lokalizatzaileen biltzarra

Julen Ruiz Aizpuru julenx a bildua gmail.com
Al, Uzt 7, 10:26:18, CEST 2014

Julen Ruiz Aizpuru<julenx at gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko ekainak 24 09:43):
> Julen Ruiz Aizpuru<julenx at gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
> (2014(e)ko ekainak 10 10:24):

> Behin betiko data konfirmatu didate: urriaren 4ko asteburuan izango da
> enkontrua Santiagon.
>
> Azpimarra berezia egin dute Librezale ere hor egotea nahi dutela, gu
> baikara ordezkaririk gabeko talde bakarra. Data horretan nik ezin dut
> joan baina berriz ere zerrendako jendea animatu nahi dut parte
> hartzera.

Eguneraketa: laneko kontuak aldatu zaizkit eta asteburu horretan
joateko moduan naiz. Nor animatzen da nirekin etortzera? Asier akaso?

Lotu ditzagun hariak berandu izan aurretik!

Eskerrik asko!