[Librezale] Librezale foroan LAGUNTZA foro berria zabalduko?

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
As, Abe 23, 09:26:58, CET 2014

Egin beharreko eztabaidak egin bitartean, hemen kontrako iritzirik ez denez
azaldu, Gorkari administrazio baimena eman diot foroan, gero eskean ibili
behar ez izateko.

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko abenduak 19
03:05):