[Librezale] Firefoxeko kate berriak ingelesez

asier iturralde asier.iturralde a bildua gmail.com
As, Abe 2, 22:40:46, CET 2014

El 02/12/2014 22:29, "Julen Ruiz Aizpuru" <julenx a bildua gmail.com> escribió:

> Ibai Oihanguren<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
> (2014(e)ko abenduak 2 21:20):

Adibidez,

https://hg.mozilla.org/releases/l10n/mozilla-beta/eu/rev/dd7f8c6abb58#l5.193
> Eta sign-offa ere onartu zidaten... Ikusten dut aldaketa
> mozilla-release adarrera ez direla pasa ordea. Hau arraroa da :/
>
> Informazio gehiago badaukazu eskertuko nuke (34.0 vs 34.0.5 etab.)

Niri ere ingelesez agertzen zaizkit kate berriak, adibidez, fitxa berri bat
irekitzean agertzen den "What is this page?" azalpena, hobespenetako Search
fitxa osoa...
34.0 bertsioa erabiltzen ari naiz

Asier