[Librezale] Firefoxeko kate berriak ingelesez

As, Abe 2, 22:28:17, CET 2014

Ibai Oihanguren<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko abenduak 2 21:20):
> Gabon!
>
> Ez dakit niri bakarrik gertatzen zaidan, baina Firefox 34. bertsiora
> eguneratu berri dut, eta kate berriak ingelesez azaltzen zaizkit. Adibidez,
> historia ahazteko botoi berria.
>
> Besteoi ere gertatzen zaizue?

Benetan? Kateak itzulita daude:
https://hg.mozilla.org/releases/l10n/mozilla-beta/eu/rev/dd7f8c6abb58#l5.193
Eta sign-offa ere onartu zidaten... Ikusten dut aldaketa
mozilla-release adarrera ez direla pasa ordea. Hau arraroa da :/

Informazio gehiago badaukazu eskertuko nuke (34.0 vs 34.0.5 etab.)