[Librezale] Graduondoko lokalizazioa

Dooteo dooteo a bildua zundan.com
Ast, Abe 4, 10:05:09, CET 2014

Eeeegunon Ixiar,

Jatorrizko mezua: og., 2014-12-04 09:30 +0100, egilea: Ixiar Iza Agirre
Kaixo, Dooteo:

> Aurreko mezuaren bigarren zatiarekin nator berriro. Alegia, aurtengo
graduondokoko lokalizaioarekin. Argibideak behar ditut, batez ere.

> Lehenengo urtean, nik bilatu nituen itzulgaiak zuzenean, ikasleen
> ikuspegia soilik kontuan hartuta. Dena den, uste dut egokia dela
> erabiltzaileen ikuspegia ere kontuan hartzea, eta, ahal dela,
> erabilera "zabaleko" aplikazioren bat lokalizatzea (1.500 bat hitz
> berri). Iaz, oraindik librezaleko posta-zerrendan izena eman gabe
> nengoela, ederki lagundu zenidan, eta horregatik idazten dizut. Ez
> dizut aparteko lanik eman nahi, baina ez dut zure gainetik pasatu
> nahi. Beraz, zuk esan zure bitartez egitea nahi duzun, edo hobe den
> foroan galdetzea.

Librezaleko posta-zerrenda ere horretarako dago (bide batez mezuaren
kopia bidaltzen dut). Gainera, horrelakoetan langutzea ere beti izaten
da plazerra :)

Noizko behar duzu PO fitxategia?

Hautagai batzuk:

* gnome-video-arcade -> 1338 hitz
MAMEren (Multiple Arcade Machine Emulator) GNOMErako intefaze bat da
GNOMEko Bideo Arkadea
URLa:
https://l10n.gnome.org/POT/gnome-video-arcade.master/gnome-video-arcade.master.pot

* pitivi -> 1548 hitz
Bideo-editore bat da.
URLa:
https://l10n.gnome.org/POT/pitivi.master/pitivi.master.pot

Beste bideo-editore interesgarria Avidemux da. Tamalez 8.000 hitz inguru
ditu euskaratzeko.

Bi hautagaien artetik Pitivi euskaratzeari garrantzi gehiago ematen
diot.

Mertzis ta oaintxearte,

Dooteo