[Librezale] radio euskadin prime timean

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Ast, Abe 4, 20:50:32, CET 2014

Firefox Os eta holakoekin Sherpa Summitean egon ginenean etorri zen Radio
Euskadiko hori gugana. Interesatzen zitzaiola euskarara lokalizatutako
software librearen ideia hori... eta halako batean goizez telefonoz deitu
ninduen egun batean.
Eta galdera mordo mordo bat egin.... eta ahal izan nuen moduz erantzun
nizkion.

Asteburu batean bota zuen.... eta librezale aipatu eta aipatu ibili zen
bera sare sozialetan.

Orain berrriz jarri duela diozue, nik ez dut entzun egia esan....

Egiten duguna baino gehiago ez dugu egiten, baina gure mezua entzuteko
prest dago hedabide asko.

Ea halakoren baten berriz batzen garen.... elkartu, eta indarrak hartzen
ditugun.

Bitartean... izan EUS kaldun.... izan LIBREen!

ptx

Ander Elortondo<ander a bildua debagoiena.net> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
abenduak 4 09:42):