[Librezale] [Firefox 29] hizkuntza-paketea

Joxe Rojas joxerg a bildua gmail.com
Ost, Api 30, 12:26:10, CEST 2014

Ah, Ibaik dioen hori (Firefoxen ordez Nightly) Macean ere gertatzen da.
Laguntza menuan esaterako...

<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko apirilak 30
12:23):