[Librezale] Firefox OS euskaraz

Ost, Api 30, 09:24:33, CEST 2014

patxi gaztelumendi<patxi a bildua gaztelumendi.org> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko apirilak 30 08:43):
> Ados Ibairen gogoetarekin.
> Larrabetzun bagaude taldetxo bat horretan laguntzeko prest. Bi
> programatzaileak dira, eta ni neu hirugarrena... programatu dudan bakarra
> herriko jaiak izan da... baina tira.
>
> firefox OS telefono bat ere badaukagu, eta lagundu genezake horretan.

Geeksphone-aren azken ROMa ipintzen baduzue dagoeneko euskara
hautatzeko modu zuzena daukazue:
http://downloads.geeksphone.com/

> momentuz ez dakit euskarazko aplikazio bakar bat ere ba ote dagoen firefoxOS
> market horretan.

Kontsumitzaileak aplikazioei buruz daukan kontzeptuarekin
Marketplace-an ez dakit, baina bestela asko dago, optimizatu gabe bada
ere: euskarazko webgune oro.