[Librezale] .EUS domeinua: aitzindarien plana

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ost, Api 30, 06:25:49, CEST 2014

Aupa zuek:

Gure urte osoko aurrekontua 100 euro direla kontutan izanda, 300 edo 500
euro ordaintzea 6 hilabete barru askoz gutxiagogatik lortuko dugun gauza
batengatik ez dakit nik...

Ni librezale.eus-en aldekoa naiz, baina adenduaren 3ra arte itxarotea ez
zait arazoa iruditzen. Jendea aportazio ekonomikoak egiteko prest
badago, ba aurrera. Nik edukiari ematen diot lehentasuna, baina
edukietan lagundu ezin eta irudian lagundu nahi duzuenok aportaziotxo
batzuk egin nahi badituzue, nigatik ondo.

Goraintziak,