[Librezale] .EUS domeinua: aitzindarien plana

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
Ost, Api 30, 10:17:01, CEST 2014

 ieup!

> Ni librezale.eus-en aldekoa naiz, baina adenduaren 3ra arte itxarotea ez
> zait arazoa iruditzen. Jendea aportazio ekonomikoak egiteko prest
> badago, ba aurrera. Nik edukiari ematen diot lehentasuna, baina
> edukietan lagundu ezin eta irudian lagundu nahi duzuenok aportaziotxo
> batzuk egin nahi badituzue, nigatik ondo.

 Zoritxarrez ni lehen taldeko horietako bat naiz; edukietan laguntzeko
denbora oso gutxi, baina dirua jartzeko prest.

 Dena den, Txopirekin ados nago ... zertarako orain askoz gehiago ordaindu,
6 hilabete beranduago askoz merkeago izango den zerbait eskuratzeko? horrek
emango lukeen oihartzun mediatikoarengatik? merezi du?

agur,

     Ibon