[Librezale] Popcorn-Time

Urtzi Odriozola urtzi.odriozola a bildua gmail.com
Ost, Api 16, 17:36:52, CEST 2014

Bai erebiltzen dituzten APIen artean YIFY torrents eta YIFY subtitles
webguneenak daude. Bertako torrentekin sinkronizatuta dauden azpitituluak
erabiliz gero primeran dabil.

Orain gutxi jakin dut gainera hurrengo bertsiorako Telesailak ere sartu
behar dituztela. Diseinua ere aldatu dute eta hau da proposamena:

Nire aldetik saiatu naiz YIFY subtitles webgunean euskara ahalbidetzeko
eskaerak egiten, baina ez dut erantzunik jaso. Aukera jarriz gero,
Azpitituluak.com-en dabilen Luistxorekin hitz egina dut bertako euskarazko
azpitituluak YIFYra ere pasatzeko zerbait egiteaz.

AH!! Interfazea dagoeneko euskaratuta dago 2.9 bertsioan. Azpitituluen
aukerak falta hori bai... Ea ba hori ere laister lortzen dugun!!

Ondo izan!

Alexander Gabilondo<alexgabilondo a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko apirilak 16 17:20):