[Librezale] [mozilla.org] Australis eguneraketa

ibai a bildua oihanguren.com ibai a bildua oihanguren.com
Or, Api 11, 10:54:30, CEST 2014

> Aupa!
>
> Firefox 29 apirilaren 29an argitaratuko da eta Australis izeneko
> erabiltzaile-interfaze berria ekarriko du. Ziurrenik, Firefox 4
> ondoren burutu den aldaketarik nabarmenena dauka azken erabiltzaileari
> begira: erabiltzaile-interfaze berria.
>
> Bista-bistakoa izango da aldaketa eta mozilla.org guneko orriak ere
> moldatu egingo dira.
>
> Ibaiek dagoeneko itzuli ditu hauek (aupa hi!) eta jarraian zenbat
> zuzenketa proposatu nahi ditut:

Aupa Julen!

Eskerrik asko zuzenketengatik. Nahiko presaka egin nuen eta beranduago
errepasatzeko asmoa neukan. Bihar bertan oporretara noa, baina pazko
asterako bueltatuko naiz eta egingo ditut aldaketak. Gainera, 17 kate
dauzkat oraindik itzultzeko, baina 28rarte nahikoa denbora izango dut.

Ondo izan!