[Librezale] Libreofficeren text field

dooteo dooteo a bildua zundan.com
Ast, Ira 5, 09:52:26, CEST 2013

Yeuuuuuuuuuuuup berriro,

Jatorrizko mezua: og., 2013-09-05 09:35 +0200, egilea: dooteo
> Egunon guztioi,
>
> Jatorrizko mezua: az., 2013-09-04 17:14 +0200, egilea: Alexander
> Gabilondo

> Testuingurua ongi aztertu beharko da. Erabiltzailearen ikuspegitik
> testua sartzeko lekua bada, orduan testu-eremua beharko luke. Baina
> inprimakia diseinatzen ari den batentzako posizio zehatz batean kontrol
> mota bat ('box') jartzera doa, bere propietateak izango dituena.
> Ikuspegi honetatik uler daiteke 'testu-kontrola' itzulpena erabiltzea.
>
> Euskalterm hiztegian 'box' bilatu dut, eta hona hemen emaitzetariko
> [...]

Ahaztu zait aipatzea, bai 'text box' bai 'text field' kontzeptualki
gauza berdinak direnez, bi kasuetan itzulpen bakarra erabili beharko
genukeela:

	'testu-eremua'

Egoera honen aurrean GNOME proiektuko mezuetan zuzen dezaket itzulpena
(bere lanak eskatuko dizkit). Edo bestela, aurrez 'testu-koadro' agertu
izan direnean halaxe utzi eta berrietan 'testu-eremu' gisa itzul
dezaket.

Zer diozue?

Dooteo