[Librezale] Libreofficeren text field

dooteo dooteo a bildua zundan.com
Ast, Ira 5, 09:35:32, CEST 2013

Egunon guztioi,

Jatorrizko mezua: az., 2013-09-04 17:14 +0200, egilea: Alexander
Gabilondo
> az., 2013.eko iraren 04a 07:47(e)an, Asier Sarasua Garmendia(e)k idatzi
> zuen:

> Bai, Asier. Ez dago dudarik ingelesez text box terminoa erabiltzen duela.
>
> Text Box: Text boxes are fields in which the user can enter text. In a
> form, text boxes display data or allow for new data input.
>
>   Niri pertsonalki ulergarriagoa egiten zait testu-eremua baina
> diferentzia oso txikia da eta neronek ere ez nuke testu-koadroa
> aldatuko. Eskerrik asko Asier.

Testuingurua ongi aztertu beharko da. Erabiltzailearen ikuspegitik
testua sartzeko lekua bada, orduan testu-eremua beharko luke. Baina
inprimakia diseinatzen ari den batentzako posizio zehatz batean kontrol
mota bat ('box') jartzera doa, bere propietateak izango dituena.
Ikuspegi honetatik uler daiteke 'testu-kontrola' itzulpena erabiltzea.

Euskalterm hiztegian 'box' bilatu dut, eta hona hemen emaitzetariko
batzuk:

List Box -> Zerrenda-koadroa
Scrolling Text Box -> Testu-koadro korritzailea
Scrolling Text Box Properties -> Testu-koadro korritzailearen
propietateak
Text Box -> Testu-koadroa

text box

 - Informatika > Bulegotika > Orokorrak -

 eu 	 testu-koadro 	 (4)

Definizioa :

Zuzenean testua idazteko aukera eskaintzen duen kontrola, koadro huts
baten itxura duena. Esate baterako, Interneten bilaketak egiten
direnean, bilatu nahi diren hitzak idazteko inprimakian azaltzen den
koadroa.

 es 	 cuadro de texto
 fr 	 boîte de texte
         zone de texte
 en 	 text box
 [Hiztegi terminologikoa] [2011]

GNOMEko itzulpen memorietan (beste fitxategi batzuen artean
libgnomecanvasless ) ere 'testu-koadro' gisa agertzen zaigu itzulita

Itzulpen memorietan 'Text field' bilaketa egitean, 'testu-eremu'
itzulpena agertzen da.

Laburtzeko, jatorrizko mezuan 'box' agertzean itzulpenak 'koadro' gisa
egin dira, 'field' agertzen diren kasuetan 'eremu' erabili izan da.

Dooteo