[Librezale] zalantzatxue

Mikel Iturbe Urretxa mikel a bildua hamahiru.org
Or, Urr 4, 07:49:57, CEST 2013

"Ander Martínez" <dwarfnauko a bildua gmail.com> wrote:
>Nik uste agian gehiegitxo dela. Nik "adabe" soilik jarriko nuke
>ziurrenik
>beste hizkuntza askorekin bat zerrendaren batean agertuko delako eta
>argi
>geratuko delako hizkuntza bat dela. Bestela, okerrenean jarrita, "adabe
>hizkuntza" jarri daiteke baina ni ez nintzateke arduratuko. Izen luzea
>jartzen badiozu agian interfazean ez da gero ondo agertuko.
>
>Nire uste apala.

Ni ere "adabe" bakarrik jartzearen alde. Azalpen gehigarriak uste dut lekuz kanpokoak direla.

Bide batez, beste hizkuntza/herrialde askoren izen arautuak estilo-liburuan [1] dituzu, eta horiek baliatuko nituzke lokalizazioetan (zerrendan agertzen badira behintzat).

Ondo segi,

Mikel

[1] http://librezale.org/wiki/Hizkuntzak_eta_herrialdeak