[Librezale] terminologia: 'timestamp'

Gorka Azkarate Zubiaur gorkaazkarate a bildua gmail.com
Iga, Urr 27, 08:44:30, CET 2013

Kaixo librezaleok,

Behar bada lehenago ere agertuko zen kontua...

Open-Tranek eta Euskaltermek *'data-zigilua', 'ordu-zigilua'*
eskaintzen badute ere, VLC testuinguruan, *denbora-zigilua*
"asmatzeko" beharra sentitu dut.

Izan ere, esate baterako kate honetan, timestamp horri hobeto doakiola uste dut:

'Subtitle sync / bookmark subtitle timestamp'

Azpitituluak eta audioak sinkronizatzerakoan, datari edo orduari
baino, denborari begiratzen zaio: minutuetan eta segundoetan neurtuko
den denborari.

Gainera, 'time' hori > 'denbora' bezala euskaratzea ez dirudi
ausarkeria handiegia.

(Gure estilo-liburuari [1] traizioa egiten ari natzaiola badakit ;-)

[1] http://librezale.org/wiki/Terminologia