[Librezale] WordPress itzulpena bukatzen

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
As, Aza 19, 10:36:53, CET 2013

Argitaratu dut albistea:

http://eu.wordpress.org/2013/11/19/wordpress-3-7-1-guztiz-euskaratuta/

Librezale.org-en ere argitaratuko duzue mesedez? Ez dut erabiltzailerik hor.

Mikel

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2013 azaroa 17 22:59):