[Librezale] WordPress itzulpena bukatzen

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
Or, Aza 15, 13:22:34, CET 2013

 aupa !

2013/11/15 Mikel Larreategi <larreategi a bildua eibar.org>

> Orain deskargatu daitekeen bertsioa zuzena da eta instalazio guztia ondo
> egiten da. Probatu nahi baduzue hemen:
>
> http://eu.wordpress.org/builds/eu/trunk/wordpress-3.7.1-eu.tar.gz

 Itzulpenak errepasatzen egon naiz eta admin-eu.po fitxategian zuzendu
beharreko gauza batzuk ikusi ditut:
 - Kate pare bat Glotpressen zuzendu ditut (Waiting egoeran daude orain)
 - Konturatu naiz "Category" hitza leku gehienetan "Atala" bezala itzulita
dugula, baina azken boladan egindako itzulpenetan "Kategoria" hitza erabili
da. Pertsonalki *Kategoria* gustatzen zait gehien baina koherentzia bilatu
beharko genuke itzulpenetan, ezta?

 Zorionak egindako lanagatik!

ibon