[Librezale] Bilera proposamena (Lehen: Dooteo eta EuskalGNUren lokalizazioak)

txopi txopi a bildua sindominio.net
Or, Eka 28, 11:36:35, CEST 2013

El 27.06.2013 16:00, Asier Sarasua Garmendia escribió:
> ar., 2013.eko ekaren 25a 23:26(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:

> Nik 13an nahiago dut. Egingo dugu Doodle bat ea quorumik dagoen eta
> egun bat aukeratzeko?

Aurrera!
http://dudle.marsupi.org/librezale-uztaila/

Uztaileko larunbat eta igande guztiak jarri ditut, goiza ala
arratsaldea aukeratzeko.

Lekua, orduan Bilbo izango da? Beste leku batzuk proposatzen badituzue,
lekua ere bozkatu dezakegu paraleloan...