[Librezale] Bilera proposamena (Lehen: Dooteo eta EuskalGNUren lokalizazioak)

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Or, Eka 28, 04:45:52, CEST 2013

og., 2013.eko ekaren 27a 16:00(e)an, Asier Sarasua Garmendia(e)k idatzi
zuen:
> ar., 2013.eko ekaren 25a 23:26(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:

> Nik 13an nahiago dut. Egingo dugu Doodle bat ea quorumik dagoen eta egun
> bat aukeratzeko?

Ondo. Ez zegoen horrelako kedadak antolatzeko software librearekin
egindako zerbitzu bat?