[Librezale] Bilera proposamena (Lehen: Dooteo eta EuskalGNUren lokalizazioak)

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
Ast, Eka 27, 16:00:22, CEST 2013

ar., 2013.eko ekaren 25a 23:26(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> Aupa!
>
> * nik uste batzar orokorra eta Mikelek dioen bezala wikian gaiak,
> eguna, ordua adostuta.
>

> - nik uztailak 14an ezin dut, 13a bai.(bazkaria dagoela entzun dut?)
> - Alemaniarra deitu baina nahiago dut ez ibiltzea kamiseta friki
> bateaz batukada baten atzetik. aterako dizkizuet argazkiak jeje
> - Edonola ez daukat tailerrik prestatzeko denborarik, beraz horretan
> ezin lagundu.

Nik 13an nahiago dut. Egingo dugu Doodle bat ea quorumik dagoen eta egun
bat aukeratzeko?

Asier.