[Librezale] WordPress 3.5.2 euskaratzen

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Iga, Eka 23, 20:01:55, CEST 2013

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2013 ekaina 23 19:58):

> Aupa zuek:
>
> Ostiraletik WordPress 3.5.2 euskaratzen nabil. Oraintxe bertan 245 kate
> bakarrik falta dira bukatzeko:
> http://translate.wordpress.org/projects/wp/3.5.x/admin
>
> Inor laguntzen animatzen bada, bikain :-)
>
> Euskaraketaren egoera hau da:
>    - WordPress: %100
>      - Administration: %88
>        - Network Admin: %100
>      - Contents & Cities: %100
>      - Twenty Twelve: %100
>      - Twenty Eleven: %100
>      - Twenty Ten: %100

> [...]
Bai, ikusi nuen lehengoan oharra... baina lanez lepo nabil eta ezingo dut
itzulpena begiratu, edonola ere, itzulpena glotpressen dago, eta bertan
egin behar da:

https://translate.wordpress.org/projects/wp

Login egin eta aurrera!

Mikel