[Librezale] XUXEN IV + hyph-eu.tex hitz-zatikatzailea

Alexander Gabilondo alexgabilondo a bildua gmail.com
Ost, Uzt 24, 02:29:53, CEST 2013

ar., 2013.eko uztren 23a 22:42(e)an, Asier Sarasua Garmendia(e)k idatzi
zuen:
> Aupa,
>
> XUXEN IV duen LibreOffice hedapenari hyph-eu.tex hitz-zatikatzailea
> gehitu diot, eta bertsio berria argitaratu dut hedapenen webgunean.[0]
>
> Hitz-zatikatzailea Fedoraren pakete batetik atera dut.[1]
>
> Zatikatzailea probatzeko, kopiatu euskarazko testu bat Writerrera,
> jarri paragrafo baten gainean eta joan "Formatua -> Paragrafoa... ->
> Testu-fluxua -> Hitz-zatiketa" atalera eta aktibatu.
>
> Asier.

> [...]
Lan bikaina.
Zatikatzailea aplikatu daiteke beste era batez:  Tresnak > Hizkuntza >
Hitz-zatiketa...
Nire blogean
<http://alexgabi.blogspot.com.es/2013/07/xuxen-libreoffice-4rako-hitzen.html>
komentatu dut (zure izena aipatu gabe, aurreko mezu batean hala eskatu
duzulako).
Eskerrik asko Asier.

Alex