[Librezale] XUXEN IV + hyph-eu.tex hitz-zatikatzailea

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
As, Uzt 23, 22:42:44, CEST 2013

Aupa,

XUXEN IV duen LibreOffice hedapenari hyph-eu.tex hitz-zatikatzailea
gehitu diot, eta bertsio berria argitaratu dut hedapenen webgunean.[0]

Hitz-zatikatzailea Fedoraren pakete batetik atera dut.[1]

Zatikatzailea probatzeko, kopiatu euskarazko testu bat Writerrera, jarri
paragrafo baten gainean eta joan "Formatua -> Paragrafoa... ->
Testu-fluxua -> Hitz-zatiketa" atalera eta aktibatu.

Asier.

[0]http://extensions.libreoffice.org/extension-center/xuxen-iv-basque-eu-eu-es-eu-fr-spell-checker-for-libreoffice/releases/1.1
[1]http://pkgs.fedoraproject.org/repo/pkgs/hyphen-eu/hyph-eu.tex/7e4d457d6e4f696dcae8aaa8ebebde14/