[Librezale] KDE itzulpena Re: EuskalGNU-ko proiektuak gure wikian nola sartu aztertzen

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
Iga, Uzt 21, 10:45:11, CEST 2013

lr., 2013.eko uztren 20a 16:18(e)an, Dani Gutiérrez Porset(e)k idatzi zuen:
> Kaixo,
> Akademy bukatu dela eta (jendea poz-pozik, por zierto), gustatuko
> litzaidake KDE proiektua euskeratzeko arduratzea.
> Xalbarekin hitz egingo dut bere lekukoa pixkat hartzeko.
>
> Ohar bat: hasieran ez dakit zenbat ordu izango diren; asko ba dira eta
> hori egiteko dirulaguntzak lortzeko aukerak ikusten baditut, espero
> dut oztopoak ez aurkitzea hemendik.

Nik dakidanagatik, dirulaguntzak ez dira berez etortzen, eskatu egin
behar izaten dira. Zertaz ari garen hobeto jakiteko, galdera apur bat
indiskretoa: dirulaguntzak lortzeko aukera horiek gauza hipotetiko urrun
bat bezala ikusten duzu, ala KDEren itzulpena dirulaguntzen deialdi
batera aurkezteko asmoa duzu epe laburrean?

Asier.