[Librezale] EuskalGNU-ko proiektuak gure wikian nola sartu aztertzen

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
Al, Uzt 15, 22:50:50, CEST 2013

al., 2013.eko uztren 15a 22:32(e)an, Osoitz E(e)k idatzi zuen:
> KDE semaforo gorria? Ez al zebilen xalba honekin?
> http://lists.kde.org/?l=kde-i18n-doc&m=135763380128444&w=2
>
> Galdera tangentziala, Pootlen sartuko dia poiektu hauek? GIMP
> astintzeko gogoz nabil.

Zuk bakarrik hartuko baduzu, nik uste dut hobe dela ez jartzea gure
Pootlen, baizik eta GNOMEko gauza guztiak bezala zuzenean l10n.gnome.org
gunetik[0] PO fitxategiak deskargatzea, itzulpenak egitea eta igotzea.
Gainera, momentuz ia osorik dago itzulita, GEGL liburutegia salbu.

Gure Pootle utziko nuke pertsona batek baino gehiagok itzulpen berean
lan egin nahi dutenerako, horretarako bai dela egokia. Baina zuk
bakarrik egingo baduzu...

Asier.

[0]https://l10n.gnome.org/languages/eu/gnome-gimp/ui/