[Librezale] XUXEN IV LibreOffice 4 bertsioan erabiltzeko

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Al, Uzt 15, 15:00:11, CEST 2013

El 15.07.2013 08:50, Julen Ruiz Aizpuru escribió:
> ig., 2013.eko uztren 14a 23:41(e)an, Asier Sarasua Garmendia(e)k
> idatzi zuen:

> Galdera: probatu duzue OOo-rako prestatutako Xuxen paketearekin?
>

> http://extensions.services.openoffice.org/en/project/xuxen-basque-spell-checking-dictionary
>
> Paketeak bere horretan berdina izan behar du, aldaketarik egotekotan
> metadatuen XML fitxategian egongo dira.

Win7 + LO 4.0.4.2-n hedapen biak dabiltzala egiaztatu dut.

Behin instalatutakoan, Asierrek prestatutakoak hedapenen zerrendan
hobeto ikusten da, hedapenak izena edukitzeaz gain, azalpen bat, logoa,
egilea eta URLa ematen duelako. Baina funtzionalitatez, biak berdinak
iruditu zaizkit (Writer-en eta Calc-en egin dut froga).

Euskararen zuzentzailea, LO4 berrinstalatzean (Ander Elortondok aipatu
duen bezala) eta LO4 zerotik instalatzean (nik egin dudan bezala)
hedapen bezala ez kargatzearena, zergatik izan daitekeen susmoa dut. Bai
Linux-etik, bai Windows-etik, LibreOffice bertatik hedapena instalatzen
saiatuz gero, leku honetara doa (Tresnak / Hedapenen kudeatzilea /
Eskutaru lineako hedapen gehiago):
http://extensions.libreoffice.org/

Hizkuntza menutik joanez gero (Tresnak / Hizkuntza / Lineako hiztegi
gehiago), oraindik zehatzagoa da:
http://extensions.libreoffice.org/extension-center?getCategories=Dictionary

Euskararekin zerikusia duen hedapenik ez dago bertan!

Agian, orrialde horretan agertzen den "Submit your Extension" estekaren
bitartez, hedapen horietako bat igo beharko da...