[Librezale] XUXEN IV LibreOffice 4 bertsioan erabiltzeko

Alexander Gabilondo alexgabilondo a bildua gmail.com
Al, Uzt 15, 14:40:02, CEST 2013

al., 2013.eko uztren 15a 09:53(e)an, Asier Sarasua(e)k idatzi zuen:

Ba niri Ubuntun OOo-en hedapena ez dabilkit. Bakarrik funtzionatzen dit
Asierrek prestatu duena.
Izan ere OOo hedapenaren orrian  argi esaten du bateragarritasuna
3.0-3.4 dela. Xuxen en 4. bertsioa izango da baina ez Xuxen OOo 4-rako
zeren OOo oraindik ez da 4. bertsiora iritsi.
Alex