[Librezale] Librezale Mezu-Bilduma, 32 bilduma, 8. zenbakia

Julen Lizaso lixifumi a bildua gmail.com
Ast, Uzt 11, 12:06:40, CEST 2013

Kaixo Urtzi,

Pentsatzen diat hurrengo hau irakurri duala, baina badaezpada. Alesek
aipatutako tresna horren instalazioa eta erabilera oharrak:

https://github.com/miracle2k/android2po/blob/master/README.rst

Julen

Ales Zabala Alava (Shagi)<shagi a bildua gisa-elkartea.org> igorleak hau idatzi zuen
(2013 uztaila 11 11:00):