[Librezale] Librezale Mezu-Bilduma, 32 bilduma, 8. zenbakia

Ales Zabala Alava (Shagi) shagi a bildua gisa-elkartea.org
Ast, Uzt 11, 11:00:22, CEST 2013

Kaixo!

Aspaldi hemendik agertu gabe :-)

> Ea norbaitek lagundu ahal didan... Fitxategi guztiak librezalera igotzeko,
> .po formatura pasatzen ari nintzela ohartu naiz, android fitxategietako
> name parametroa id bezela hartzen duela. Hau horrela izanda, app batzuetan
> name parametroa errepikatu egiten denez, bigarren string-a ezikusi egiten
> du.
>
> Adibidez:
>
> <resources>
>     <string name="app_label" product="tablet">"Sare mugikorreko
> ezarpenak"</string>
>     <string name="app_label" product="default">"Telefono/mezu
> [...]

Nik esperimentutxo batzuk egin ditut...

Resources fitxategiak po fitxategietara pasatzeko a2po[0] tresna erabili
daiteke. Ez dakit duzun arazo konkretu hori konponduko dizun, ordea.

Sorte on!

Agur,

Shagi

[0] https://pypi.python.org/pypi/android2po/1.2.0