[Librezale] Librezale Mezu-Bilduma, 32 bilduma, 8. zenbakia

Urtzi Odriozola urtzi.odriozola a bildua gmail.com
Ast, Uzt 11, 09:55:19, CEST 2013

Aupa!

Ea norbaitek lagundu ahal didan... Fitxategi guztiak librezalera igotzeko,
.po formatura pasatzen ari nintzela ohartu naiz, android fitxategietako
name parametroa id bezela hartzen duela. Hau horrela izanda, app batzuetan
name parametroa errepikatu egiten denez, bigarren string-a ezikusi egiten
du.

Adibidez:

<resources>
    <string name="app_label" product="tablet">"Sare mugikorreko
ezarpenak"</string>
    <string name="app_label" product="default">"Telefono/mezu
biltegia"</string>
</resources>

Goikoa edukita, app_label izen berdina dutenez, .po sortzerakoan lehenengoa
bakarrik hartzen du kontutan. Beste hizkuntzetako itzulpen fitxategietan
(es, cat...) msgid deituriko parametro bat gehiago ikusi izan dut. Zenbaki
bat da eta hizkuntza ezberdinen artean errespetatzen da. Hau hartu beharko
nuke oinarri bezala ez? Norbaitek esperientziarik badu android fitxategiak
po bihurtzen?

Mila esker

<librezale-request a bildua librezale.org> igorleak hau idatzi zuen (2013 uztaila 10
11:11):