[Librezale] Bilera proposamena (Lehen: Dooteo eta EuskalGNUren lokalizazioak)

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Ost, Uzt 10, 12:17:43, CEST 2013

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 uztaila
8 21:37):

> Nigatik ondo. Gipuzkoa aldetik inor joateko intentzioz? Euskotrenen AHTak
> bi ordu behar ditu Bilboko periferiatik zentrora ailegatzeko...

Julen, Eibarreaņo gerturatzeko moduan? Bilbon bazkaltzeko asmoz?

Ander, zuk ze asmo?

Ni Arrasatetik irtetekoa naiz eta bidean norbait jaso behar bada esan
besterik ez dezute.