[Librezale] Bilera proposamena (Lehen: Dooteo eta EuskalGNUren lokalizazioak)

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ost, Uzt 10, 12:36:43, CEST 2013

Aupa!

Ni Aramaiotik irtengo naiz.
Ibairi proposatu nion nahi izanez gero Eskoriatzatik pasako nintzela
baina zoritxarrez ezin da etorri. :-(

Arrasatetik pasako naiz, beraz nahi baduzu ordua eta lekua jarri eta
bertan izango nauzu. gero Julenen bila joan gintezke Eibarrera, baina
Juleni ulertu diot ezin duela goizean etorri....

ume aulkiak kendu eta librezaleko 7 plazako autobus ibiltaria monta
nezake  ;-)

izan libre izan euskaldun!

Ander.