[Librezale] Bilera proposamena (Lehen: Dooteo eta EuskalGNUren lokalizazioak)

Ibon Idoiaga Basaras bixerdo a bildua gmail.com
As, Uzt 9, 10:40:47, CEST 2013

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 uztaila
8 21:37)

> al., 2013.eko uztren 08a 19:52(e)an, Txopi(e)k idatzi zuen:

>  Bilera egiteko leku baten bila hasiko naiz (Bilboko alde zaharrean).
>>

> Eskerrik asko asuntoa mugitzeagatik Txopi.

+1

Ez dot izenik ipini Dudlean oraindik ez dakitelako fijo joaterik dudan,
baina hala ere eskerrik asko hartu dozun beharragatik.

Agur bero bat,

ibon