[Librezale] Android proiektuaren migrazioa

Ost, Uzt 10, 11:10:54, CEST 2013

ar., 2013.eko uztren 09a 15:26(e)an, Julen Ruiz Aizpuru(e)k idatzi zuen:

> Bertsioen artean dauden aldaketa nabarmenak kontuan hartuta (2.1.x
> daukagu instalatuta, 2.5 duela aste batzuk kaleratu zen), gaur gauean
> eguneratuko dut gure Poo*T*le instalazioa eta horrekin batera sortuko
> dut proiektua eta emango dizkizut baimen guztiak.

Eguneratu dut Pootle 2.5 bertsiora:
http://pootle.librezale.org/

Bestetik, Android proiektua sortu dut eta eman dizkizut baimen guztiak.
http://pootle.librezale.org/eu/android/