[Librezale] Android proiektuaren migrazioa

txopi txopi a bildua sindominio.net
As, Uzt 9, 15:44:27, CEST 2013

El 09.07.2013 09:40, Urtzi Odriozola escribió:
> Kaixo,
>
> Android euskaratzen gabiltzonetako bat naiz eta proiektua librezaleko
> poodle-era migratzea onena izango dela erabaki dugu. Izan ere, orain
> dugun Glotpress-ak muga askotxo dituela iruditzen zaigu. Gainera,
> proiektu librea izanda eta denon eskura jarri nahi dugula kontuta
> edukita, non hobeto librezalen baino?
>
> Bertan izena emana nago dagoeneko... Administratzaileren batek
> proiekturen bat irekitzerik balu ederra litzateke. Proiektuaren
> ardura
> nik neuk edukitzeko prest nengoke.

Bikain!

> Beno, esango didazue.
>
>  Ondo izan,

Android euskaratzeko posta zerrendan aspaldi esan nuen baina hemen
errepikatu nahi nuke, euskaraketa testu originaletatik (ingelesetik)
egitea askoz  egokiago ikusten dudala gaztelaniatik baino. Arrazoi
askorengatik esaten dut.

Karga egiteko orduan edo etorkizunean gai hau kontutan edukiko balitz,
nik pertsonalki asko eskertuko nuke.

Goraintziak,