[Librezale] Wordpressen itzulpena

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Or, Urt 11, 12:28:53, CET 2013

Ibon Igartua<ibon.igartua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013
urtarrila 11 12:05):

>  iepa!
>
>  Fitxategi nagusia dagoeneko %100ean itzulita dago. Admin fitxategian
> hainbat hitz geratzen dira itzultzeke baina daukaguna argitaratzeko moduan
> dagoela uste dut. Posiblea baduzu, GotPress eta baita SVNan sartu ere.
>
>  GotPressen prest dagoen momentutik, erabaki beharko genuke ia pootle-en
> dauden po-ekin zer egin ... pootle-en ohartxo bat jartzeko aukera legoke?

Ondo.

Agian erdibideko soluzio gisa, Wikian kontu hau dokumentatu (hau da,
"itzulpenetarako erabili GlotPress, laguntza behar badauzu eskatu
foroan/posta-zerrendan") eta pootle-a "blokeatu" daiteke, horrela gutxienez
historiko gisa mantendu daitezke bertan dauden bertsio zaharren itzulpenak.

Pootle-a ez dut kontrolatzen, badago "blokeatzeko" aukerarik?

Mikel