[Librezale] Wordpressen itzulpena

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
Or, Urt 11, 12:05:06, CET 2013

 iepa!

 Fitxategi nagusia dagoeneko %100ean itzulita dago. Admin fitxategian
hainbat hitz geratzen dira itzultzeke baina daukaguna argitaratzeko moduan
dagoela uste dut. Posiblea baduzu, GotPress eta baita SVNan sartu ere.

 GotPressen prest dagoen momentutik, erabaki beharko genuke ia pootle-en
dauden po-ekin zer egin ... pootle-en ohartxo bat jartzeko aukera legoke?