[Librezale] Wordpressen itzulpena

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Ast, Urt 10, 11:35:52, CET 2013

Ibon Igartua<ibon.igartua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013
urtarrila 10 10:39):

>  aupa !
>
>  Wordpress 3.5eko po fitxategi eguneratuak igo ditut (
> http://pootle.librezale.org/). Oraindik kate nahikotxo falta dira %100ean
> itzulita egoteko. Oraingoan 4 fitxategi dira:
>
>    - wordpress3.5.po - orokorra
>    - wordpress3.5-admin.po - administrarien interfazea
>    - wordpress3.5-admin-network.po - sareko administrarien interfazea
>    - wordpress3.5-continents-cities.po - herrialdeak (ez da aldatu)
>
>   Bestetik twentytwelve itxuraren bi itzulpen zeudela ikusta, biak batu
> eta wordpressen dagoen itzulpenarekin bat egiten, gauza batzuk aldatu ditut
> [...]

Ok.

Nik ere bi instalazio berri egin behar ditut eta probatuko ditut itzulpenak.

Lehen bailehen jarriko naiz po horiek GlotPressera kargatu eta wikian
itzulpenaren kontua azaltzen.

Mikel

--
Mikel Larreategi