[Librezale] Mantenu lanak

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
As, Ots 12, 19:29:22, CET 2013

Aupa,

Mikel Olasagasti<mikel a bildua olasagasti.info> igorleak hau idatzi zuen (2013
otsaila 11 12:35):

> Kaixo,

> Arrazoi. Hau librezale_foro barruan dagoen WP_ tauletatik elikatzen da.
> Atsaldean tartetxo bat ateratzen saiatuko naiz hau aldatzeko.
>
> librezale_foro datubaseaz aparte beste bi ditugu WP taulekin eta horrekin
> nahastu nau, barka.

Gure WPa orain librezale_blog datubasean dago. Lehen beste blog bat zen
datubase hortan baina artikulu zaharrak dira, WPren euskeraketaren inguruak
eta ez dut honi erreferentziarik egiten dun ezer aurkitu.

Bada beste datubase bat _wp3 izenekoa eta probak.librezale.org helbidetik
sar daiteke. Dirudienez 3.0 bertsioaren euskaraketaren inguruko saiakerak
dira. Hau mantendu edo ezabatu egiten degu?