[Librezale] Mantenu lanak

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Al, Ots 11, 12:35:01, CET 2013

Kaixo,

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2013 otsaila 11
12:06):

> Webguneko helbide nagusia ez dabil:
> http://librezale.org/

Kontxo! aldaketak egin nituenean bazebilen... katxeren bat izango zen.
Konponduta.

> Wikia, Pootle eta Foroa badabiltzala dirudi, baina WordPress-eko edukiak
> ikuste saiatzean "Error establishing a database connection" esaten du:
> (adibide bat)
> http://librezale.org/2011/09/**28/hemen-dira-firefox-7-eta-**
> thunderbird-7/<http://librezale.org/2011/09/28/hemen-dira-firefox-7-eta-thunderbird-7/>

Arrazoi. Hau librezale_foro barruan dagoen WP_ tauletatik elikatzen da.
Atsaldean tartetxo bat ateratzen saiatuko naiz hau aldatzeko.

librezale_foro datubaseaz aparte beste bi ditugu WP taulekin eta horrekin
nahastu nau, barka.