[Librezale] Mantenu lanak

Mikel Iturbe Urretxa mikel a bildua hamahiru.org
As, Ots 12, 19:35:47, CET 2013

Mikel Olasagasti<mikel a bildua olasagasti.info> igorleak hau idatzi zuen (2013
otsaila 12 19:29):

> Bada beste datubase bat _wp3 izenekoa eta probak.librezale.org helbidetik
> sar daiteke. Dirudienez 3.0 bertsioaren euskaraketaren inguruko saiakerak
> dira. Hau mantendu edo ezabatu egiten degu?

Nik erabili nuen hori (ez askorik). Orain inork ez badu erabiltzen,
uste dut egokiena ezabatzea edo WPren azken bertsioetako euskaraketak
frogatzeko erabiltzea da, norbaitek horretarako erabili nahi badu,
behintzat.

--
mikel