[Librezale] Iruzkin iraingarria

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
As, Abe 17, 06:45:05, CET 2013

Kontxo ez nuen uste horren jarraitzaile sutsuak nituenik, artikuluarekin
kale egin orduko ordezkoari jipoia.

Eskerrik asko Asier adi egoteagatik (Zuk idatzi zenuen ezta?), lan berria
daukat eta apur bat estresatuta nabil, ni konturatu orduko argitaratua
zenuen artikulua zuk.

Ondo ibili,

Osoitz

Alexander Gabilondo<alexgabilondo a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2013(e)ko abenduak 16 21:37):